Joga twarzy – naturalna metoda na zmarszczki!

Lata lecą, a Ty marzysz, żeby zatrzymać piękno i młodość skóry twarzy! Do głowy przychodzą różne pomysły: chirurg plastyczny, botox, zabiegi kosmetyczne. Jednak istnieje domowa alternatywa, która nic nie kosztuje, a wymaga jedynie trochę czasu. Joga twarzy zyskuje od kilku lat coraz większą rzeszę fanek na całym świecie.

joga twarzy

Co to jest joga twarzy, czyli face yoga?

To nic innego, jak gimnastyka twarzy, która redukuje oznaki starzenia. Jest to alternatywa na ingerencję skalpela. Tak o urodę dbają Japonki. W ich kraju, ta metoda jest czymś zupełnie normalnym i gości na liście ich codziennych czynności. Również gwiazdy zakochały się w tym bezinwazyjnym liftingu. Sama Meghan Markle i Jennifer Aniston podobno stosują jogę twarzy, a Madonna jest jej fanką od 20 lat i ćwiczy ją pod okiem swojego instruktora jogi.

Jakie są zalety jej stosowania?

Likwidacja podwójnego podbródka, uwydatnienie kości policzkowych, redukcja zmarszczek – to tylko niektóre z plusów ćwiczenia face yoga. Według ekspertki w tej dziedzinie, Danielle Collins, joga twarzy działa pobudzająco na wszystkie warstwy skóry. Ich prawidłowe działanie, poprawia krążenie krwi, co umożliwia dotarcie większej ilości tlenu w celu odżywienia komórek skóry. Wynikiem tego, jest zdrowa cera, pełna blasku. Jednak aby osiągnąć widoczne rezultaty, trzeba poznać technikę face yogi, a następnie systematycznie wykonywać ją codziennie.

Przykładowe ćwiczenia

Sam trening twarzy zajmuje przeciętnie 10- 15 minut dziennie. Nie jest to dużo w porównaniu z tym, co możesz osiągnąć! Spokojnie znajdziesz chwilę w ciągu dnia, nawet jeśli jesteś bardzo zabiegana. Pozytywne efekty można już dostrzec po 2 tygodniach. Pierwszy raz najlepiej wykonać przed lustrem. Dlaczego? W ten sposób zobaczysz czy robisz wszystko poprawnie. Przyjrzysz się także swojej mimice twarzy, która podczas jogi twarzy jest bardzo zabawna!. Kiedy już nabierzesz wprawy i opanujesz podstawy, będziesz mogła ćwiczyć nie tylko w domu, ale niemal wszędzie, gdzie masz na to możliwość! Poniżej przedstawiamy kilka  prostych ćwiczeń na początek.

Duże ,,O”

Ułóż usta tak, jakbyś chciała wypowiedzieć literę ,,o”. Kształt ust musi być duży, to ważne.. Pamiętaj aby nie zaciskać ust. Mięśnie napnij, ale nie marszcz czoła. Policz do 10 i wykonaj to ćwiczenie jeszcze dwa razy. Dodatkowo możesz przyłożyć obie dłonie do policzków i unieść je do góry w kierunku uszu. Tak oto liftingujesz twarz wraz z policzkami.

Twarz Buddy

Usiądź wyprostowana i zamknij oczy. Wyobraź sobie świetlisty punkt między brwiami. Skoncentruj się na nim i rozluźnij mięśnie twarzy. Poruszaj szczęką w prawo, potem w lewo. Dotknij językiem tylnej ścianki zębów. Następnie leciutko się uśmiechnij, rozluźnij się. Wystarczy kilka minut dziennie na to ćwiczenie.

Żyrafa

Wyprostowana, patrz prosto przed siebie. Umieść opuszki palców u dołu szyi i delikatnie pogłaszcz skórę w dół, odchylając przy tym głowę do tyłu. Opuść głowę z powrotem, na klatkę piersiową i powtórz jeszcze dwa razy. W końcu wyciągnij dolną wargę jak najdalej, aby pociągnąć kąciki ust do dołu i umieść opuszki palców na obojczyku z brodą skierowaną do góry. Wstrzymaj kilka  głębokich oddechów.

View this post on Instagram

Face Exercise can reduce wrinkles and sagging skin on the neck and cleavage area very efficiently! 🙌🏻 On the neck we have many muscles but one of the most important ones is called platysma. This muscle is connected to the muscles on the cleavage area so it is logical that when this muscles starts to lose tone and sag it not only creates wrinkles and so called “turkey neck”. It creates wrinkles on the cleavage area too! How face exercise works? 🙌🏻 By creating resistance + opposite resistance we can tone and lift the platysma muscle. Because the skin is connected to the muscle it always goes with it. Toned and lifted muscle will so not only reduce the wrinkles but lift and tone cleavage area (and your breasts 😊) at the same time too! 🙌🏻🙌🏻 (just look at the pictures!) #everythingisconnected

A post shared by GLOW IN FACE (@glowinface.face.yoga) on

Na  „kurze łapki”

Uśmiechnij się. Następnie połóż opuszki palców na zmarszczkach wokół oczu. Powstanie nacisk, któremu  przeciwstawiaj się poprzez naprężanie partii mięśni pod oczami. Postaraj się  włączać też inne partie mięśni twarzy. Powtarzaj ten krok po 20 powtórzeń.

View this post on Instagram

Face Yoga is so versatile and so easy to implement in your daily routine or in your DREAM JOB 😜! ✨✨✨✨ You can do it anytime – while you are doing your yoga practice, pilates, while you are running OR when you are all dressed up at the office in front of the computer, while you are driving, cooking, looking yourself in the mirror or pampering yourself at the spa (soon you will be able to get our Face Yoga Facial treatment at different spas and beauty studios) 💆🏻‍♀️. You don’t need ANY equipment. Your face and your hands are ENOUGH! 😍 And all this applies to your business with Face Yoga too. There are plenty opportunities waiting for you as a Face Yoga teacher and I will help you with that. We are starting our first ever Glowinface teacher training program and giving you the opportunity to start your own Business and/or implement this so potent & versatile technique to the thing that you are already doing! There are no limits! 🙏🏻 If you want to know more about the structure of our online teacher training check our live video we did today and go to our website: www.glowinface.com/license/ to sign up! ♥️ The 🌍 is waiting for you! 🌟

A post shared by GLOW IN FACE (@glowinface.face.yoga) on

,,Gładki” uśmiech”

Otwórz szeroko usta i się uśmiechnij, kładąc przy tym palce: środkowy i wskazujący, na policzkach. Weź głęboki oddech. Rozciągnij palce po obu stronach i zrób wydech. Delikatnie rozciągnij palce i uśmiechaj się. Powtórz to ćwiczenie co najmniej 10 razy.

Autor: Klaudia Bogdan

Post Author: Redakcja

Dodaj komentarz